Skal du have penge tilbage for dit gasforbrug?

Indrømmet. Nogle gange kan det være svært at gennemskue gasregningen. Der er mange tal at forholde sig til. Og det kan være svært at gennemskue, om man har penge til gode, eller om man har betalt for lidt.

Hvis du skal have penge tilbage på din ekstraopgørelse, får du en mail eller sms fra os. Betaler du via Betalingsservice, bliver dit tilgodehavende udbetalt automatisk. Betaler du via MobilePay eller FI-kode (indbetalingskort), har vi brug for dine bankoplysninger. Alternativt bliver dit tilgodehavende modregnet på din næste regning.

Hvis du har modtaget en meddelelse om, at vi mangler dine bankoplysninger, skal du blot udfylde denne formular. Så sender vi dit tilgodehavende til dig hurtigst muligt.

Står der et negativt beløb under "Ikke betalt" på Min side eller din Andel Energi-app?

Et negativt beløb på din regningsoversigt på Min side og i appen betyder, at du har penge til gode hos os. Og det er da en god nyhed. Vi ved godt, at det kan virke lidt i underligt. Men på din regning fremgår det mere tydeligt om du har penge “til gode” eller “til betaling”.