Vi tilbyder en serviceaftale til dit gasfyr, så du kan undgå ubehagelige overraskelser og være helt sikker på, at dit gasfyr altid fungerer optimalt. Investér i tryghed og sikkerhed med en serviceaftale til dit gasfyr hos os.
At holde dit gasfyr i topform er afgørende for en stabil og effektiv varmeforsyning i dit hjem. Med en serviceaftale hos os sørger vi for at vedligeholde dit gasfyr løbende. På den måde kan du være sikker på, at dit gasfyr får den nødvendige vedligeholdelse, som det har brug for.
En serviceaftale til dit gasfyr er en investering i tryghed. Det er nemlig en aftale, der sikrer, at dit gasfyr altid kører stabilt og effektivt. Så kan du tænde for varmen og tage et varmt bad uden at bekymre dig om gasfyret.
Du får et fast hovedeftersyn af gasfyret hvert eller hvert andet år, så dit gasfyr altid er i topform.
Hvis du er gaskunde hos os, betaler du for din serviceaftale til dit gasfyr månedsvis.
Med en serviceaftale kan du frit tilkalde en servicemontør ved driftsstop og funktionsfejl på gasfyret.
Servicemontøren finder fejlen, udbedrer den og genopstarter gasfyret.
Ved omfattende fejl eller udskiftning af specielle reservedele med leveringstid laver servicemontøren midlertidige foranstaltninger bedst muligt.
1.
Forbedret fyringsøkonomi: Med en serviceaftale til dit gasfyr får du en god fyringsøkonomi. Vores servicepartnere sørger nemlig altid for, at fyret er renset og indstillet korrekt. Det sikrer, at dit gasfyr udnytter gassen, og at det kører, som det skal. Med andre ord er du sikret optimal drift.
2.
Forlænget levetid: En serviceaftale til dit gasfyr er en god investering, da aftalen forlænger levetiden på dit gasfyr. Det kan eksempelvis være smart at indtænke, hvis du venter på en tilskudsordning eller en varmepumpe.
3.
Forebyggelse af dyre reparationer: Med en serviceaftale kan vores tekniker fange de små fejl i opløbet. På den måde kan du forebygge større og mere omkostningstunge reparationer.
4.
Hurtig hjælp: Hvis dit gasfyr pludselig går i stå, og du har akut behov for hjælp, vil du med en serviceaftale hos os hurtigt kunne få hjælp af en servicepartner. Du behøver derfor ikke bekymre dig om lange ventetider eller kolde dage uden varme.
5.
Automatisk serviceeftersyn: Med en serviceaftale hos os behøver du ikke at bekymre dig om at huske at bestille serviceeftersyn. Vi klarer nemlig det hele for dig, og du får automatisk besked, når det er tid til det næste eftersyn.
Der er flere gode grunde til at investere i en serviceaftale til dit gasfyr. Men hvordan foregår betalingen egentlig? Det er faktisk ret simpelt – uanset om du i forvejen er gaskunde hos os eller ej.
Får du også gas fra os?
Hvis du allerede er gaskunde hos os, er det nemt og bekvemt. Så betaler du nemlig for serviceaftalen til dit gasfyr via dine gasregninger. Hvis du vælger aftalen Tryghed 2 år, er prisen kun 139 kroner om måneden.
Skulle det ske, at der under et servicebesøg er behov for at udskifte reservedele, bliver det også afregnet over din næste gasregning. Så slipper du for at vente på en ekstraregning fra en servicepartner.
Får du ikke gas fra os?
Hvis du ikke er gaskunde hos os i forvejen, får du en regning for din serviceaftale hver måned. Enkelt og ligetil.
Er du i tvivl om, hvad vores serviceaftale til gasfyr dækker og ikke dækker? Det er en god idé at tjekke op på, inden du bestiller din serviceaftale.
Andel Energi Tryghed serviceaftalen omfatter et periodisk service på gasfyret i Aftaleperioden. Serviceeftersynet udføres som et forebyggende vedligeholdelseseftersyn og omfatter følgende opgaver:
Følgende situationer er ikke dækket af Aftalen og skal
betales særskilt.
Har du akut behov for hjælp, men endnu ikke en serviceaftale hos os, kan du stadig tegne en. Vi opkræver et havarigebyr på 1.508,75 kroner på den første regning for at sende en tekniker ud akut, inden din serviceaftale starter.
Det er aldrig sjovt, når gasfyret går i stå, men med en serviceaftale hos os kan du altid føle dig tryg – også hvis uheldet er ude. Hvis du oplever driftsstop eller funktionsfejl på dit gasfyr, kan du kontakte din servicepartner direkte.
Du kan finde kontaktoplysninger på din servicepartner her.
Fra 1. oktober til 30. april | Fra 1. maj til 30. september |
---|---|
Mandag til søndag, i tidsrummet 07:30 og 22:00. I tidsrummet 19.30 til 22.00 er det kun muligt at få telefonisk hjælp. | Mandag til torsdag, i tidsrummet 07:30 og 16.00. Fredag i tidsrummet 07.30 og 14.00 |
Før du ringer, er det en god idé at tjekke om:
Har du akut behov for hjælp, men endnu ikke har en serviceaftale hos os, kan du stadig tegne en. Vi opkræver et havarigebyr på 1.508,75 kroner på den første regning for at sende en tekniker ud akut, inden din serviceaftale starter.