Vi tilbyder en serviceaftale til dit gasfyr, så du kan undgå ubehagelige overraskelser og være helt sikker på, at dit gasfyr altid fungerer optimalt. Investér i tryghed og sikkerhed med en serviceaftale til dit gasfyr hos os.
At holde dit gasfyr i topform er afgørende for en stabil og effektiv varmeforsyning i dit hjem. Med en serviceaftale hos os sørger vi for at vedligeholde dit gasfyr løbende. På den måde kan du være sikker på, at dit gasfyr får den nødvendige vedligeholdelse, som det har brug for.
En serviceaftale til dit gasfyr er en investering i tryghed. Det er nemlig en aftale, der sikrer, at dit gasfyr altid kører stabilt og effektivt. Så kan du tænde for varmen og tage et varmt bad uden at skulle tænke på, om gasfyret fungerer optimalt.
Du får et fast hovedeftersyn af gasfyret hvert eller hvert andet år, så dit gasfyr altid er i topform.
Hvis du er gaskunde hos os, betaler du for din serviceaftale til dit gasfyr månedsvis.
Med en serviceaftale kan du frit tilkalde en servicemontør ved driftsstop og funktionsfejl på gasfyret.
Servicemontøren finder fejlen, udbedrer den og genopstarter gasfyret.
Ved omfattende fejl eller udskiftning af specielle reservedele med leveringstid laver servicemontøren midlertidige foranstaltninger bedst muligt.
Der er flere gode grunde til at investere i en serviceaftale til dit gasfyr. Men hvordan foregår betalingen egentlig? Det er faktisk ret simpelt – uanset om du i forvejen er gaskunde hos os eller ej.
Får du også gas fra os?
Hvis du allerede er gaskunde hos os, er det nemt og bekvemt. Så betaler du nemlig for serviceaftalen til dit gasfyr via dine gasregninger. Hvis du vælger aftalen Tryghed 2 år, er prisen kun 126,7 kroner om måneden.
Skulle det ske, at der under et servicebesøg er behov for at udskifte reservedele, bliver det også afregnet over din næste gasregning. Så slipper du for at vente på en ekstraregning fra en servicepartner.
Får du ikke gas fra os?
Hvis du ikke er gaskunde hos os i forvejen, får du en regning for din serviceaftale hver måned. Enkelt og ligetil.
Det er aldrig sjovt, når gasfyret går i stå, men med en serviceaftale hos os kan du altid føle dig tryg – også hvis uheldet er ude. Hvis du oplever driftsstop eller funktionsfejl på dit gasfyr, kan du kontakte din servicepartner direkte.
Du kan finde kontaktoplysninger på din servicepartner her.
Fra 1. oktober til 30. april | Fra 1. maj til 30. september |
---|---|
Mandag til søndag, i tidsrummet 07:30 og 22:00. I tidsrummet 19.30 til 22.00 er det kun muligt at få telefonisk hjælp. | Mandag til torsdag, i tidsrummet 07:30 og 16.00. Fredag i tidsrummet 07.30 og 14.00 |
Før du ringer, er det en god idé at tjekke om:
Har du akut behov for hjælp, men endnu ikke har en serviceaftale hos os, kan du stadig tegne en. Vi opkræver et havarigebyr på 1.508,75 kroner på den første regning for at sende en tekniker ud akut, inden din serviceaftale starter.
Er du i tvivl om, hvad vores serviceaftale til gasfyr dækker og ikke dækker? Det er en god idé at tjekke op på, inden du bestiller din serviceaftale.
Andel Energi Tryghed serviceaftalen omfatter et periodisk service på gasfyr i aftaleperiode. Serviceeftersynet udføres som et forebyggende vedligeholdelseseftersyn og omfatter følgende opgaver:
Følgende ydelser er ikke dækket af serviceaftalen og skal betales særskilt.
Har du akut behov for hjælp, men endnu ikke en serviceaftale hos os, kan du stadig tegne en. Vi opkræver et havarigebyr på 1.456,25 kr. på den første regning for at sende en tekniker ud akut, inden din serviceaftale starter.
Vi tilbyder serviceaftale til de fleste gasfyr på op til 60 kW. Du betaler for et kvartal ad gangen via dine gasregninger.