Energitte er vores digitale hjælper i Andel Energi. Hun er det, man kalder en chatbot og kan svare på en lang række af de spørgsmål, som vores kunder typisk har. Energitte har “åbent” 24/7 alle ugens dage og du finder hende altid nede i højre hjørne af din skærm.
“Jeg er en chatbot og er proppet med gode svar. Chat med mig 24 timer i døgnet alle ugens dage og spring ventetiden over på telefonen.” Energitte
Flere end 100.000 har allerede chattet med Energitte – på både dansk og engelsk. Hun kan svare på spørgsmål inden for mere end 20 forskellige kategorier og rummer langt over 100 forskellige svar om alt fra produkter og priser til regning, flytning og forbrug.
Hun kan for eksempel give dig den aktuelle timepris på el, guide dig til hvordan du skifter betalingsform og forklare dig detaljeret om vores forskellige produkter. Hun vil også kunne hjælpe dig, hvis du har problemer med at logge ind på Min side eller i appen, Andel Energi.
Så vil du mandag til fredag 8.00-16.00 blive viderestillet til en af vores liveagenter, som vil hjælpe dig med netop dit spørgsmål.
Vi vil rigtig gerne have, at du føler, det er let og enkelt at være kunde hos os. Men vi ved også, at der altid er noget, vi kan gøre endnu bedre. Derfor kan du altid bedømme Energitte, efter du har chattet med hende. Du kan give hende fra 1-5 stjerner og tilføje en kommentar.
Energitte er hele tiden under oplæring. Og vi værdsætter al den feedback, vi kan få! Det giver god energi og viden, som vi kan bruge til at gøre Energitte endnu bedre. Til gavn for dig og alle vores andre kunder.