Gå til indhold

Om Energitte

Energitte er vores digitale hjælper i Andel Energi. Hun er det, man kalder en chatbot og kan svare på en lang række af de spørgsmål, som vores kunder typisk har. Energitte har “åbent” 24/7 alle ugens dage og du finder hende altid nede i højre hjørne af din skærm.

Jeg er en chatbot og er proppet med gode svar. Chat med mig 24 timer i døgnet alle ugens dage og spring ventetiden over på telefonen.” Energitte

Hvad kan Energitte svare på?

Energitte har lige haft 1 års fødselsdag. I hendes første leveår har flere end 80.000 besøgende chattet med hende – på både dansk og engelsk. Hun kan svare på spørgsmål inden for 20 forskellige kategorier og rummer langt over 100 forskellige svar om alt fra produkter og priser til regning, flytning og forbrug.

Hun kan for eksempel give dig den aktuelle timepris på el, guide dig til hvordan du skifter betalingsform og forklare dig detaljeret om vores forskellige produkter. Hun vil også kunne hjælpe dig, hvis du har problemer med at logge ind på Min side eller i appen, Andel Energi.

Det siger kunderne:

  • ”Venlig og hurtigt”
  • ”Tak for hjælpen!! den sad lige i øjet”
  • ”Super nemt og lige til. Løste mit problem hurtigt og smertefrit.”
  • ”Fik løst mit problem”
  • ”Dejlig måde at gøre det på”

Hvad sker der, hvis Energitte ikke kender svaret på mit spørgsmål?

Så vil du mandag til fredag 8.00-16.00 blive viderestillet til en af vores liveagenter, som vil hjælpe dig med netop dit spørgsmål.

Din feedback er værdsat

Vi vil rigtig gerne have, at du føler, det er let og enkelt at være kunde hos os. Men vi ved også, at der altid er noget, vi kan gøre endnu bedre. Derfor kan du altid bedømme Energitte, efter du har chattet med hende. Du kan give hende fra 1-5 stjerner og tilføje en kommentar.

Energitte er hele tiden under oplæring. Og vi værdsætter al den feedback, vi kan få! Det giver god energi og viden, som vi kan bruge til at gøre Energitte endnu bedre. Til gavn for dig og alle vores andre kunder.