Gå til indhold

Hvordan opsiger jeg min aftale hos Andel Energi?

Vi er naturligvis kede af, du vil opsige din aftale hos os. Men det skal du selvfølgelig have lov til. Du kan læse mere om, hvordan du opsiger din aftale hos os herunder.

Jeg skal flytte og vil opsige min aftale

Måske ved du det allerede, men du behøver slet ikke opsige din aftale, hvis du skal flytte. Du kan nemlig uden problemer tage din aftale med dig til din nye adresse. Det er dejligt nemt. Vi sørger nemlig for at afmelde din gamle bolig og tilmelde din nye adresse – du skal bare give os besked om, at du flytter.

Vil du ikke have din aftale med til din nye adresse. Så skal du ringe til os på 70 29 29 29, så hjælper vi med at afmelde dig.

Jeg har fortrudt og vil annullere min bestilling

Du har 14 dages fortrydelsesret, fra du har indgået aftalen med os. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, kan du fortryde din bestilling herunder.

Du kan også ringe til os på 70 29 29 29. Så hjælper vi dig.

Jeg har fundet et andet energiselskab. Hvordan opsiger jeg min aftale?

Hvis du har fundet et nyt selskab, behøver du faktisk slet ikke opsige din aftale hos Andel Energi. Når du tilmelder dig en ny aftale hos et andet selskab, får vi automatisk besked og din aftale hos os bliver opsagt.

Hvis du blot ønsker at opsige din aftale uden at skifte selskab. Så skal du ringe til os på 70 29 29 29.

Hvis du i stedet leder efter hjælp til at opsige din nuværende elaftale hos et andet selskab og vil skifte til Andel Energi, kan du få hjælp til det her.

Jeg ønsker at opsige min aftale af en anden grund

Så kan du udfylde formularen herunder. Du kan også altid ringe til os på 70 29 29 29. Så hjælper vi dig med at opsige din aftale.

Opsig aftale


Skal du flytte?

Så hop i stedet over på vores flytteside, og meld din flytning.


Skal vi tjekke din aftale, inden du sender din opsigelse? Ring til os på 70 29 28 60, så tjekker vi, om du har den bedst mulige aftale.