Gå til indhold

Hvordan opsiger jeg min aftale hos Andel Energi?

Vi er kede af, at du vil opsige din aftale hos os. Men du kan læse mere om, hvordan du opsiger din el- eller gasaftale hos os herunder.

Jeg skal flytte og vil opsige min aftale

Hvis du du skal have el- eller gas på din nye adresse, kan du altid tage din aftale med dig. Det er dejligt nemt, og vi sørger for at afmelde din gamle og tilmelde din nye adresse for dig.

Hvis du ikke skal have din aftale med til din nye adresse, skal du ringe til os på 70 29 29 29, så hjælper vi med at afmelde dig.

Jeg har fortrudt min bestilling, og vil annullere min aftale

Du har 14 dages fortrydelsesret fra aftalen er indgået. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten, kan du indberette din fortrydelse herunder. Du kan også ringe til os på 70 29 29 29.

Jeg skifter elleverandør, og vil opsige min elaftale

Hvis du skifter elleverandør, skal du ikke opsige din elaftale hos os. Når du tilmelder dig en ny elaftale hos en anden elleverandør, får vi automatisk besked og din aftale hos os bliver opsagt.

Jeg ønsker at opsige min aftale af en anden grund

Så kan du udfylde nedenstående formular. Du kan også ringe til os på 70 29 29 29. Så hjælper vi dig med at opsige din aftale.

Skal vi tjekke din aftale, inden du sender din opsigelse?

Ring til os på 70 29 28 60, så tjekker vi, om du har den bedst mulige aftale.

Udfyld formularen, hvis du vil opsige din aftale


Skal du flytte?

Så hop over på vores flytteside, og meld din flytning der i stedet.