Det står på din gasregning. Er du i tvivl, kan du ringe til os på 70 29 29 29 og trykke 2.
Tryghed serviceaftalen inkluderer arbejdsløn til servicepartneren, men ikke udgifter til eventuelle reservedele.
Du kan opsige serviceaftalen med otte dages varsel.
Opsiger du serviceaftalen, skal du betale et eventuelt restbeløb til os, da du betaler serviceaftalen bagud. Har du lige bestilt din serviceaftale, og endnu ikke fået udført et eftersyn, har du dog 14 dages fortrydelsesret.
Du kan ringe til os på 70 29 29 29 og tryk 2. Du kan også skrive til os på gas@andelenergi.dk
Dit gasfyr skal typisk have et hovedeftersyn hvert andet år. Nogle gange skal det ske hvert år. Har du en serviceaftale, vil din servicepartner kontakte dig, når det er tid til næste hovedeftersyn. Hvis du er i tvivl om, hvornår dit gasfyr sidst har fået et hovedeftersyn på din serviceaftale, kan du ringe til os på 70 29 29 29.
Ved driftsstop eller funktionsfejl skal du kontakte din servicepartner direkte. Hvis du ikke har en serviceaftale, skal du kontakte en VVS’er.
Find telefonnummer på din servicepartner
Du kan også ringe til os på 70 29 29 29 og tryk 2. Så hjælper vi dig med at give besked til din servicepartner.
I højsæsonen fra den 1. oktober til 30. april kan du ringe til din servicepartner alle ugens dage mellem kl. 7.30 og 22.00. I tidsrummet 19.30 til 22.00 er det kun muligt at få telefonisk hjælp.
I lavsæsonen fra den 1. maj til 30. september kan du ringe til din servicepartner mandag til torsdag mellem kl. 7.30 og 16.00, og fredag mellem kl. 7.30 og 14.00.
Før du ringer, er det en god idé at tjekke om:
Servicepartneren udfører det første hovedeftersyn inden for to måneder efter, at din serviceaftale er startet. Du bliver kontaktet i god tid, så I kan aftale et tidspunkt.
Får du et nyt gasfyr, har du produktgaranti og reklamationsret i mindst to år, så der er ingen grund til at have en serviceaftale i denne periode. Ønsker du alligevel en serviceaftale, kan du bestille den her.
Husk, at du selv skal opsige serviceaftalen hos os. Ellers fortsætter den som før.
Ja, det kan du godt. Hvis du indgår en serviceaftale på grund af et akut problem med gasfyret, men ikke har en serviceaftale med os i forvejen, opkræver vi et havarigebyr på 1.456,25 kr. på den første regning for at sende en tekniker ud akut. Derefter starter din serviceaftale som normalt.
Ring til os på telefon 70 29 29 29 og tryk 2 for mere information.
Hvis din bolig skifter ejer, eller du flytter, skal du opsige serviceaftalen på din nuværende adresse. Derefter gør vi aftalen op og modregner det beløb, du eventuelt har til gode eller skylder os for serviceaftalen.
Er du lejer, og din udlejer betaler for serviceaftalen, skal du ikke gøre noget.
Du er selvfølgelig velkommen til at lave en ny serviceaftale på din nye adresse.
Du betaler serviceaftalen bagud, og den indeholder to dele: et hovedeftersyn og frie servicekald.
Serviceaftalen begynder normalt med hovedeftersynet, som du betaler af på indtil næste hovedeftersyn. Når serviceaftalen bliver opsagt, beregner vi, hvor meget du har betalt af på hovedeftersynet.
Du betaler for frie servicekald fra den sidste gasregning og frem til ophørsdatoen.
Vi opkræver et eventuelt restbeløb på din næste gasregning. Har du penge til gode, bliver beløbet modregnet på din næste gasregning.