Vi er naturligvis kede af, du vil opsige din aftale hos os. Men det skal du selvfølgelig have lov til. Du kan læse mere om, hvordan du opsiger din aftale hos os herunder.
Hvis du har fundet et nyt selskab, behøver du faktisk slet ikke opsige din aftale hos Andel Energi. Når du tilmelder dig en ny aftale hos et andet energiselskab, får vi automatisk besked og din aftale hos os bliver opsagt.
Hvis du blot ønsker at opsige din aftale uden at skifte selskab, skal du ringe til os på 70 29 21 29.
Hvis du i stedet leder efter hjælp til at opsige din nuværende aftale hos et andet energiselskab og vil skifte til Andel Energi, kan du blandt andet få hjælp til det her.
Der går et par uger, og så vil du få din sidste regning. Når du har betalt den, skal du ikke gøre mere.
Det afhænger af, om du er i bindingsperiode. Det kan du se i din aftale, som du finder på Min side. Hvis du stadig er i binding, men alligevel ønsker at opsige din aftale, vil du blive opkrævet et gebyr.
Måske ved du det allerede, men du behøver slet ikke opsige din aftale, hvis du skal flytte. Du kan nemlig uden problemer tage din aftale med dig til din nye adresse. Det er dejligt nemt. Vi sørger nemlig for at afmelde din gamle bolig og tilmelde din nye adresse – du skal bare give os besked om, at du flytter.
Vil du ikke have din aftale med til din nye adresse. Så skal du ringe til os på 70 29 21 29, så hjælper vi med at afmelde dig.
Du kan tidligst fortælle os, at du flytter, to måneder før flyttedatoen. Dog skal du helst informere os om din flytning senest 5 hverdage inden, du flytter. Ellers kan du risikere at betale for forbruget på både din nye og gamle adresse i en periode.