Problemer med at logge ind?

Det er møgirriterende, når det driller. Måske vi kan hjælpe.

poster

Logger du ind på Min side eller i appen for første gang?

OBS! Dette gælder også selvom, du har været logget på selvbetjeningen på seas-nve.dk eller i appen SEAS-NVE.

  1. 1.

    Vælg ’Send mig engangslogin’

  2. 2.

    Du får et engangslogin på din mail

  3. 3.

    Klik på engangslinket – du er nu logget ind

…husk ikke at lukke din browser undervejs.

Kan du ikke finde mailen i din indbakke? Tjek, om den er røget i ‘uønsket mail’ eller ‘junk’.

Har vi ikke din mail?

Hvis det er første gang du logger ind, og vi ikke kan genkende din mail, skal du kontakte os på 70 29 29 29. Så hjælper vi dig med at komme ind.

Hvordan opretter jeg en adgangskode?

  1. 1.

    Gå til din profil i appen Andel Energi eller på Min side

  2. 2.

    Klik på 'Skift adgangskode'

  3. 3.

    Du modtager en bekræftelseskode på mail, som du skal kopiere ind i feltet 'bekræftelseskode'

  4. 4.

    Indtast din nye adgangskode, som du selv vælger (mindst 8 tegn)

  5. 5.

    Klik 'Gem adgangskode'

  6. 6.

    Vupti! Nu er din adgangskode gemt, og du kan bruge mail og adgangskode næste gang, du logger ind

Har du glemt din adgangskode?

Har du glemt din adgangskode, så klik på ’Send mig engangslogin’. Så får du en mail med et engangslogin, som du kan bruge til at logge ind.

Når du er logget ind, kan du ændre din adgangskode under din ‘Profil’.

Det spørger andre om

Andre problemer?