Gå til indhold

Hvordan får jeg åbnet for strømmen igen?

Ved at ringe og tilmelde dig igen. Hvis vi har været tvunget til at afbryde for din strøm, er du nødt til at blive tilmeldt på ny og betale et gebyr, for at vi kan åbne for strømmen igen. Ærgerligt. Men sådan er det desværre.

Vigtigt! Før du kan få en ny elaftale og få genåbnet din strøm, skal vores samarbejdspartner, Intrum, have en kvittering på, at du har betalt alt, hvad du skylder. Du kan ringe til Intrum på 33 69 70 52. Så hjælper de dig videre.

Hvorfor lukkede I for min strøm?

Det var heller ikke med vores gode vilje. Men du har fået et brev om, at vi vil lukke for din strøm, fordi du ikke har betalt. Det kan også være, at du mangler at betale et såkaldt depositum for dit fremtidige elforbrug.

I brevet kan du se, hvornår strømmen blev eller bliver lukket. Og at du faktisk kan undgå det, hvis du skynder dig at betale og ringe til Intrum på 33 69 70 52.