Det er så irriterende, når det driller. Måske vi kan hjælpe.
For at se indholdet skal du give samtykke til at anvende cookies. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor og vælge “Accepter alle”
1.
Vælg ’Opret login’
2.
Du får en bekræftelseskode på din mail. Tjek evt. 'Uønsket mail'
3.
Indtast bekræftelseskoden sammen med din nye adgangskode
4.
Klik ’Gem og log ind’
5.
Vupti! Du kan nu logge ind med mail og adgangskode næste gang
Kan vi ikke genkende din mail, eller har du glemt, hvilken mailadresse, du har registreret hos os, skal du kontakte os på 70 29 29 29. Så hjælper vi dig med at komme ind.
Det kan du nemt selv gøre, når du er logget ind på Min side eller i appen. Under ’Profil’ finder du feltet ’Mail’, hvor du kan ændre din mail. Så skal du selvfølgelig huske at bruge din nye mail til at logge ind fremover.
Kan du ikke huske din adgangskode, så klik på ’Glemt adgangskode?’. Så får du en mail med en bekræftelseskode, som du skal bruge til at lave en ny adgangskode.
Når du er logget ind, kan du altid ændre din adgangskode under din ’Profil’.
Er det første gang du logger ind efter 4. maj 2022, hvor vi skiftede navn til Andel Energi? Så skal du første gang oprette et login. Herefter kan du fremover bruge mail og adgangskode.
Der kan være flere grunde til, at du ikke kan logge ind.
En hyppig årsag kan være, at du forsøger at logge ind med en anden mail, end den du er oprettet med hos os. Måske du er oprettet med din arbejdsmail men forsøger at logge ind med din private mail. Tjek, og forsøg evt. igen.
Er det første gang du logger ind efter 4. maj 2022, hvor vi skiftede navn? Så skal du først oprette et login.
Lykkedes det stadig ikke, så ring til os på 70 29 29 29, så hjælper vi dig.
Der kan desværre være flere grunde til, at du får denne fejlbesked. Ring til os på 70 29 29 29, så hjælper vi dig.
Ja, det kan du i princippet godt. Hvis du har forsøgt at logge ind flere gange med den samme mail uden held, kan det ske, at du bliver låst ude. Vent et kvarter, og prøv igen.
Har du glemt din adgangskode, så klik på ’Glemt adgangskode?’. Så får du en mail med en bekræftelseskode, som du skal bruge til at lave en ny adgangskode.
Det kan der desværre være flere grunde til. Kontakt os på mail kundeservice@andelenergi.dk, eller ring til os på 70 29 29 29, så hjælper vi dig.
Hvis I er flere i husstanden, der skal følge jeres forbrug mm., skal I dele adgangskode.
Har I endnu ikke oprettet en adgangskode, skal en af jer først oprette et login. Det skal være den person, som har adgang til den mail, som står på jeres aftale. Herefter kan I dele adgangskoden i husstanden.
Når du laver en adgangskode kan det tage 5-10 minutter før, du kan logge ind med den nye kode.
Kan du ikke finde mailen i din indbakke? Så tjek, om den er røget i ‘uønsket mail’ eller ‘junk’.
Bruger du din mail-app på telefonen, så prøv evt. at åbne din mail på computeren. Og kig både i indbakken og i ’uønsket mail’ eller ’junk’.
Bekræftelseskoden består af 6 cifre. Når du kopierer den fra mailen, så tjek, at du ikke har fået kopieret et mellemrum med eller har glemt et ciffer.
Bemærk også, at bekræftelseskoden skal bruges indenfor 60 minutter. Er din bekræftelseskode udløbet, er du nødt til at bestille en ny.
Et klassisk problem. Du skriver med store bogstaver uden at vide det. Husk at sikre dig, at tasterne Caps Lock og Num Lock er slået fra.
Hvis du har flere mailadresser eller har skiftet mail, kan du få problemer med at logge ind. Prøv evt. at bruge en af dine andre mailadresser. Du kan ændre din mailadresse på Min side under “Profil”.