Kig på vores info-sider for at få svar
Alle elselskaber har rigtigt mange henvendelser lige nu – og det har vi også. Det kan være svært at komme igennem på telefonerne, så det er måske værd at tage et kig på vores mange info-sider. Her har vi svaret på de mest almindelige spørgsmål.
- Overvejer du at få indefrosset din høje regning. Tag et kig her
- Har du problemer med at logge ind på Min side, finder du måske svaret her

Det spørger andre om i denne uge
Vi er kede af, hvis det driller. Vi har samlet en guide til login her.
Det er ikke svært. Læs alle detaljerne på denne side. Så slipper du for at hænge i telefonkø.
Som en håndsrækning til de mange danskere, der er hårdt ramt af inflationen og de ekstraordinære høje energipriser, er der indgået en politisk aftale (indefrysningsordningen), der giver dig mulighed for at indefryse den del af din energiregning, der ligger over et fastlagt prisloft.
Du kan tilmelde dig indefrysningsordningen her.
Du kan se, om du har nedsat elafgift på din regning. Log ind på Min side eller i appen, og find din regning.
Opfylder du betingelserne, men har du endnu ikke ansøgt, så kan du gøre det her.
Du finder din(e) aftale(r) på Min side her på andelenergi.dk eller i appen Andel Energi.
Er du i tvivl, om det kan betale sig at stå op om natten og vaske? Så kan du blive klogere på de forskellige typer af elaftaler her.
Du kan se også se en oversigt over alle vores produkter, og hvordan priserne har udviklet sig det seneste år:
Ring 70 29 29 29
Vores telefon er åben mandag til fredag 8.30-16.00. Du har størst chance for at komme igennem, når du ringer om morgenen eller tidlig formiddag.
Når du får muligheden for at vælge mellem at blive ringet op eller blive i køen, så brug trygt at blive ringet op. Vi ringer til dig i løbet af dagen, og du slipper for at sidde med telefonen imens.