Gå til indhold

Hvordan får jeg åbnet for strømmen igen?

Hvis Andel Energi har været tvunget til at afbryde din strøm, er du nødt til at tilmelde dig en elaftale på ny. Ring til os på 70 29 21 60 mandag til fredag 9.00-15.00. Så hjælper vi dig videre.

Vigtigt. Før du kan få en ny elaftale, skal vi have en kvittering på, at du har betalt alt, hvad du skylder. Det koster dig desuden et gebyr at få genåbnet for strømmen.

Hvorfor lukkede I for min strøm?

Det var heller ikke med vores gode vilje. Du har fået et brev fra Andel Energi om, at vi vil lukke for din strøm, fordi du ikke har betalt. Eller fordi du mangler at betale et depositum for dit fremtidige elforbrug.

I brevet kan du se, hvornår strømmen blev eller bliver lukket. Og at du faktisk kan undgå det, hvis du skynder dig at betale og ringe til os på 70 29 21 60.