Gå til indhold

Jeg vil klage

Øv. Vi er selvfølgelig kede af, hvis du har haft en dårlig oplevelse med os. Du kan klage til os, hvis du ikke er tilfreds med den behandling, du har fået.

Bemærk, du skal have været i kontakt med Kundeservice, inden du klager til vores afdeling for kundeklager. Kundeservice vil ofte kunne hjælpe dig med det samme. Svartiden på klager er ofte længere alt afhængig af sagen.

Du klager via mail. Skriv til os på kundeklager@andelenergi.dk

Vi vil rigtig gerne have, at du føler, at det er let og enkelt at være kunde hos os. Men vi er også godt klar over, at det ikke altid er sådan. Der er altid noget, vi kan gøre endnu bedre.

Hvad sker der hvornår?

Grafik

1. Har du haft en dårlig oplevelse?

Vi hører gerne fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller behandling, du har fået hos os.

Grafik

2. Beskriv sagen

Beskriv sagen eller forløbet så udførligt som muligt.

Grafik

3. Vi undersøger og vurderer din sag

En medarbejder tager sig af din henvendelse og undersøger grundigt, hvad der er sket. Herefter vurderer vi din sag ud fra en rimelig og objektiv synsvinkel.

Grafik

4. Vi vender tilbage med svar

Du hører fra os, når vi har vurderet din sag. Du får naturligvis besked, hvis vores svar trækker ud.

Sådan anker du vores afgørelse

Hvis du har klaget og ikke er tilfreds med vores afgørelse eller behandling af din sag, kan du klage til Ankenævnet på Energiområdet

Det spørger andre om