Der er kommet ny lovgivning, som betyder, at du nu får tilsendt dine regninger fra Andel Energi direkte på mail, i e-Boks eller som brev.
Hvis vi har din mail, får du den der.
Kan vi ikke sende dig en mail, får du din regning i e-Boks.
Kan vi ikke sende dig din regning i e-Boks, får du den som brev i stedet.
Log ind på Min side, og oplys din mail under din profil. Så får du din regning digitalt i stedet for med posten – og så sparer vi på papiret og passer på miljøet sammen.
Det gør de fra april 2025.
Det er bestemt i Elleveringsbekendtgørelsen, at elkunder fremover skal modtage deres regninger på mail eller lignende individuel kommunikation. I Andel Energi har vi valgt, at ændringerne skal gælde både vores el- og gaskunder, så alle kunder har lige muligheder hos os.
Du skal ikke gøre noget anderledes. Du betaler din regning fuldstændig, som du plejer.
Det gør du også. Du kan som altid se alle dine regninger på Min side og i Andel Energi appen – fremover får du dem bare også direkte i din mail, e-Boks eller postkasse.
Du skal bare bruge din mail og din adgangskode. Har du ikke været logget ind før, skal du bruge dit kundenummer. Og har du problemer med at logge ind, kan du få hjælp lige her: Hjælp til log ind
Så får du fremover din regning med posten.
Vær opmærksom på, at det også gælder, hvis du er betaler med Betalingsservice og har været vant til at få din regning udspecificeret på din BS-advisering i stedet for at få et brev.