
Andel Energi er Solsikkemedlem, fordi alle behov ikke er synlige.
Hos Andel Energi tror vi på, at mennesker trives bedst, når de mødes med tillid, respekt og forståelse. Vores kultur bygger på et menneskesyn, hvor forskellighed er velkommen og værdsættes som en styrke.
Vi ved også, at ikke alle forskelligheder er synlige. Mange lever med usynlige handicap eller særlige behov, som ikke umiddelbart kan ses, men som har stor betydning for deres hverdag – både som kunde og kollega. Og netop fordi de er usynlige, kan det være svært for andre at vide, hvordan de bedst støtter og inkluderer.
Derfor er Andel Energi medlem af Solsikkeprogrammet.
Andel Energi sætter ingen mærkater på mennesker, men vi støtter et inkluderende miljø, hvor vi møder hinanden med åbenhed, tillid og rummelighed.
Solsikkeprogrammet bliver bl.a. en del af vores fælles lederkursus, der understøtter trivsel og mangfoldighed i organisationen. Og for at sikre størst mulig effekt over for kunder og kollegaer, gennemfører medarbejdere træning i Solsikkeprogrammet.

Som en del af vores medlemskab har vi etableret Solsikkelinjen – en særlig kundeservicetelefon på 70 29 21 21, hvor trænede medarbejdere står klar med støtte og forståelse til kunder med usynlige behov. Her sikrer vi, at alle får den hjælp og opmærksomhed, de har brug for – med respekt og ligeværdighed i centrum.
“Hver dag møder vi kunder med forskellige behov, og med den nye Solsikkelinje ønsker vi at skabe en kundeoplevelse, der bygger på respekt, forståelse og ligeværdighed. Det er en del af vores ambition om at være en virksomhed, der favner hele mennesket – både internt og eksternt. Marlene Holmgaard Fris, adm. direktør i Andel Energi
For at se indholdet skal du give samtykke til at anvende cookies. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor og vælge “Accepter alle”